reklama

Čím chcem byť? Udavač...

Áno, chcem byť udavač. A nevidím na tom nič zlé. Veľa ľudí ma odsúdi už len za ten nadpis článku. Práve preto, že si ho neprečítajú. Veď načo čítať popis článku, veď väčšina článkov na blogoch aj tak nemá popis. No späť k téme. V jednej staršej slovenskej pesničke sa spieva: „Čím chceš byť? Udavač. Čo robíš? Udávam rytmus.“

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Idem si vlastnou cestou. Či je to dobré alebo nie nechám bezodpovede. Každý človek si myslí, že ide vlastnou cestou a po rokochzistia, že sú na diaľnici plnej rovnakých osudov, ako je ten jeho. Nebudembilancovať rok, lebo nechcem. Nič nové mi to neprinesie. V dvoch televíziáchdávali relácie, ktoré sumarizovali udalosti v tomto roku. Nepáčila sa miani jedna. V roku 2007 sa na Slovensku nestalo skoro nič pozitívne. PREČO?

Kráčam pomaly, ale isto. Nechcem za sebou zanechať mŕtvoly.Nechcem za sebou zanechať spúšť. Keď niekde končím, končím s čistým štítom.Práve sa končia najkrajšie sviatky roka. A čo sa nedozviem vo večernýchsprávach? Že niekoho zabili, mŕtvy na cestách, vyhorená unimobunka a rôzneiné katastrofy. A ja som pritom zaľúbený. Aj lietať smiem bezoprávnení.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Sledujem ľudí okolo seba. Vidím možno aj to, čo by somnemal. Ľudia spolu dnes málo komunikujú. Moji blízky vedia, že ani so mnou tonie je niekedy ľahké, keď nemám náladu. Čo ma však viac zaráža, že ľudiaprestávajú čítať. Nemyslím tým módne časopisy a „pa“životného štýlu. Nechcemnikoho napodobňovať v obliekaní, správaní sa a vystupovaní. Ľudiaprestali čítať literatúru, pri ktorej musia uvažovať. Veď uvažovanie je takubíjajúce. Je také strašné, keď nepochopím to, čo chcel niekto povedať.

Udávam si rytmus. Idem kadiaľ ma to vedie. Pred časom mijedna kamarátka povedala, že najviac neznášala, keď mali v škole literatúrua „čo tým básnik chcel povedať“. Ja som to tiež nenávidel. Niekedy som v týchslovách videl aj to, čo učitelia nie. A to bolo zle. Veď to v osnováchnie je. Baví ma čítať básne, ktoré majú zmysel. No viac ma baví čítať básne,ktorá majú viac, než jeden zmysel. A najviac ma baví vytvárať zmysel a vkladaťho do básní. Čítam keď chcem a koľko chcem. Niekedy nechcem a niekedyzasa čítam.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Hovorím čo chcem. Občas mi gramatika uchádza niekam dokomôrky, ale mám už raz takú povahu. Keď niečo píšem, dávam pozor na obsah a niena formu. Lebo dobrý článok dnes napíše málokto. Tým si ale nefandím že mámdobrý článok za sebou. Toto ma ešte len čaká. Moje slovo je to jediné, čo môžemstaviť a čím sa môžem pýšiť. Nie je niekedy vhodné, ale ja to inak neviem.

Mám kopu lások, stále niečo milujem. Milujem ľudí, milujem koláče.A čo je najkrajšie mám tajnú lásku o ktorej viem len ja. Vždy mámnejakú tajnú lásku. Každá láske je vždy prvá. Ale tajná láska je tá najkrajšia.Lebo dáva a nechce späť. Stačí pohľad, slovo, chuť, vôňa. Milujem vôňubenzínu, chuť kofoly, slová básnika a pohľad ženy. Pohľad, ktorý mi dávasilu kráčať ďalej. Pohľad, vďaka ktorému sledujem okolie, či ho nezahliadnem. Pohľad,ktorý mi udáva rytmus. Pohľad, vďaka ktorému hovorím, čo chcem.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Za jeden pohľad dám Ti kvet

za jeden dotyk dám Ti svet.

Za jeden božtek dám Ti... čo ja viem?

veď tak veľmi Ťa láska milujem.

Daniel Lőffler

Daniel Lőffler

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

študent, večný optimista, vždy zaľúbený Zoznam autorových rubrík:  PríbehySúkromnéSvet naokoloNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu