reklama

List pre Teba

Neviem, ako začať. Nerád začínam, lebo neviem, čo povedať. Píšem Ti, lebo viem, že si to určite prečítaš. Nech už budeš kdekoľvek. Napriek tomu, že si sa naposledy nahnevala a povedala, že už nikdy nebudeš čítať ďalej. Píšem Ti, lebo viem, že pochopíš, čo cítim. Lebo viem, že si tam niekde. Lebo viem, že mi rozumieš. Len mi prosím odpusť, že to nepošlem poštou. Neviem totiž adresu. A nerád by som, aby sa tento list dostal do nesprávnych rúk.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Ešte stále nosím rozviazané topánky. Aj preto, lebo somlenivý. Ale hlavne preto, lebo rozviazané topánky sú ako srdce na dlani.Málokto vie chodiť s rozviazanými topánkami. Všetci sú neradi, lebo je tonepríjemné, keď ich ľudia vidia, že sú rozviazaný. Každý ich upozorňuje, že súrozviazaný, nech sa zaviažu, lebo spadnú. Nie raz sa mi stalo, že som spadol.Ale vždy sa našiel ďalší človek, ktorí mi potvrdil to, že srdce na dlani nielen terčom pre iných. Je to aj odkaz, dar, láska a slovko ĎAKUJEM. Keď súzviazané, sú síce v bezpečí, ale život je monotónny, jednotvárny.A Ty vieš, že ja som nikdy nemal rád stereotypy. Radšej spadnem, ako bysom mal ísť dlho tým istým smerom. Rozviaž si aj Ty šnúrky, urob to prosím premňa.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ešte stále som šašom. Som šašom, ktorý rúbe drevo. Stálehovorím to, čo ma napadne a aj to, čo ma nenapadne. Niekedy to nie jevhodné, ja viem. Ale drevorubač má veľmi ťažké povolanie. Zaťať presne, alenepreseknúť je veľmi ťažké. A nie vždy sa to podarí. No keď je šašovi zle,každý sa diví, ako je to možné. Ale nikto mu nevie pomôcť, lebo nikto nechcezabávať. Každý chce byť bavení. Rád rúbem drevo, ale je mi ľúto, ak nemá ktonarúbať pár polienok aj pre mňa. Drevorubači plačú len keď spia. Aby ich plačnikto nevidel, veď predsa zabávajú celý svet. Takže nemôžu smútiť. To je tonajväčšie prekliatie šašov. Nikto ich nikdy nesmie vidieť smútiť. Stratili bytým svoju nevážnosť. Videla si niekedy plakať šaša? Ak mu uvidíš slzu v oku,otoč sa prosím. Nechce, aby si to videla.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nikdy som neprestal milovať. Svet je veľké bojisko. všade sabije srdce s rozumom. Srdce chce jedno a rozum mu to nedovolí.Milujem vždy, keď mám možnosť. Bijem sa vždy, keď mám príležitosť. Každá prehrapredsa stojí za to, aby som bojoval znovu a od začiatku. Je len jedna veckrajšia, ako milovať. Byť milovaní. Milujem všetko okolo seba. Ľudí, ktorí súmi najbližší. Miesta, na ktoré sa rád vraciam. Veci, ktoré rád používam. Všetkomá svoju dušu. Všetko má pre mňa význam. Preto vždy idem na bojisko citov s rozviazanýmitopánkami a šašovskou čapicou. S radosťou ponúknem srdce na dlani a vyrúbemcelý les len preto, aby som sa mohol zaľúbiť. Ľúbim Ťa. Vedela si aj vtedy, keďsi odchádzala. Ja viem, bola to moja vina. Prepáč prosím biednemu šašovi, ktorýchodí s rozviazanými topánkami. Ak ma aj Ty ľúbiš, nechci odo mňa, aby siich kvôli Tebe zaviazal. Lebo vtedy si zložím aj svoju šašovskú čapicu a prehrámsvoju poslednú bitku.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mám Ťa stále v peňaženke na fotke a nezabúdam. Nikdynezabudnem.

Daniel Lőffler

Daniel Lőffler

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

študent, večný optimista, vždy zaľúbený Zoznam autorových rubrík:  PríbehySúkromnéSvet naokoloNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu