reklama

List pre Teba2

Je toho veľa, čo Ti chcem povedať. Veľakrát som si to aj nacvičoval. Ako Ti napíšem SMSku. Že Ti zavolám. Nie, mail Ti napíšem, lebo tam sa toho zmestí najviac. No prišiel som o myšlienky. Prišiel som o seba, o svoje ja. Stále viem, čo Ti chcem napísať. No nedokážem to dostať zo seba von. Nejde to. Vždy mi stisne srdce a zovrie hrdlo. Kútiky úst spadnú až na zem. Oči sa mi orosia, no slzy nejdú von. Tak by som chcel, aby išli, ale nejdú. A srdce bolí. Veľmi bolí. Viac a viac. Keby ho aspoň tie slzy pokropili, aby sa mu uľavilo. (pravdivý príbeh)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Boli sme spolu. Ľúbili sme sa. Tak veľmi, ako sa ešte žiadnydvaja na tomto svete neľúbili. Každý krok sme urobili spolu. Každý každučký. Každýnádych sme urobili spolu. Bol náš spoločný. Nevedeli sme sa nadýchnuť jeden bezdruhého. Jedine spolu. Všetky myšlienky, slová sme mali rovnaké. No ja som topokazil. Chcel som pre nás viac. Ale sám. Pre nás oboch, ale JA! Pomaly som sas Tebou prestal rozprávať. Proste to tak nejako vyšlo. Nevedel som, ako topotiahnuť. Nikdy som Ťa tým však nechcel zaťažovať. A tajne som pritomdúfal, že si to všimneš a pochopíš ma. Dáš mi pusu a objímeš ma. Alebez slov si to nepochopila. Nikto by to nedokázal. A ja som Ti to mal zazlé. Mám bolesť na srdci.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bol som šašom, čo všetkých rozosmieva. Veď to nie je ničťažké. Urobiť zo seba blázna. Urobiť zo seba šaša, ktorý nech povie čokoľvek,je ostatným na smiech. Ale šašovia predsa neplačú. Aj keď majú srdce zviazanéostnatým drôtom, ktorého slučka sa neustále priťahuje. Nikto im neverí, žeplačú, veď slzu majú pod okom namaľovanú stále. No maska dobre ukrýva bolesť a žiaľ.Bolesť. Maska zakryje to, čo ostatní vidieť nemajú. Ako delfíny. Tie sa tiežstále usmievajú. Ako klauni. Až raz v akváriu spáchajú samovraždu odbolesti. Od samoty. Tiež sa predvádzali, ľudia im tlieskali... No ich bolesťnikto nevidí. Nikto ich nechápe. Tie krásne nemé stvorenia, ktoré sa stáleusmievajú. Tie spáchajú samovraždu. Nikto sa o ne nezaujíma. Veď sa predsausmievajú. Mám bolesť na srdci.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dal som Ti moje šťastie. Keď sme spolu začali chodiť, dalsom Ti štvorlístok, prívesok. Odvtedy bol náš spoločný. Mňa predtým sprevádzalv najťažších chvíľach. Mal som ho na srdci. Chránil ma. Bol mojím ochrancom.Bol polovicou môjho srdca a moje šťastie. Postupne si naň zabudla. Zapadolprachom. Postaral som sa o to sám. Nerozprávali sme sa. Vzďaľovali sme sajeden druhému. Už nemám ani moje šťastie, ani Teba, ani polovičku môjho srdca. Ostalimi prázdne ruky a nádej v očiach. Bosé nohy a prosba na perách. Hluchéuši a bolesť na srdci. Smutné kroky. Snažím sa kráčať ďalej, no som akomalé dieťa, čo sa učí chodiť. Stále spadnem. Veľmi ma bolí srdce.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Bol som starší. No Ty si ma naučila tomu najkrajšiemu na zemi.Naučila si ma ľúbiť. Ľúbil som Ťa ako nič na svete. No šli sme vedľa seba a Tysi bola predsa rýchlejšia. Ja som ťa chcel späť. Snažil som sa držať krok, alenedalo sa. bol som príliš pomalý. Tak som sa Ťa sotil s zhodil. Surovo somťa zhodil. Aj som ti chcel pomôcť vstať. No Ty si vstala sama a pomoc sinechcela. Vstala si a šla ďalej. Nepotrebovala si moju pomoc. A ja somsa v tej chvíli zrútil na zem. S obrovským rachotom. Nohy ma prestaliposlúchať. Ostal som ležať v prachu a špine. V slzách som Ťaprosil o odpustenie a o pomoc. Ale bola si už príliš ďaleko.Ostal som tu sám v tom prachu. Nevediac, čo a ako ďalej. Snažiac savstať, ale nejde to. Vstávam a snažím sa ísť, ale stále padám. Ako to malédieťa. Už nevládzem vstávať znovu a znovu. Naozaj potrebujem pomoc. Aj keďmám úsmev na perách, mám obrovský smútok na srdci. Prišiel som o lásku. O šťastie.Ostali len prázdne ruky prosiace o pomoc. V tom hrobovom tichuprázdna kričiac o pomoc. Mám obrovskú bolesť na srdci.

Daniel Lőffler

Daniel Lőffler

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

študent, večný optimista, vždy zaľúbený Zoznam autorových rubrík:  PríbehySúkromnéSvet naokoloNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu