reklama

Muži vs. ženy

:D to je prirovnanie ako: áno vs. nie, alebo 0 vs. 1, biela vs. čierna, mäso vs. zelenina... Čo je lepšie? Nechcem nájsť odpoveď, lebo podľa mňa neexistuje. Ale čo teraz? Prečo táto téma? Lebo na zaujali články: (moja) pravda (nielen) o tehotenstve a Ženy prekonajte strach . A rád by som povedal aj mužský názor... Jednoducho mužská ješitnosť :D

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Moja polovička je samozrejme krajšia než ja, ale nechcel som tú fotku retušovať :)
Moja polovička je samozrejme krajšia než ja, ale nechcel som tú fotku retušovať :) (zdroj: autor: Tatiana Fáberová)

Veľakrát ma zaráža rozdielnosť pohľadov na pozíciu muža a ženy vo vzťahu. Nielen z mužského pohľadu, ale aj zo ženského. Väčšinou je ten klasický pohľad, že existujú mužské a ženské práce. Muž má zarobiť peniaze, zabezpečiť rodinu, opravovať veci a pod. Žena má variť, upratovať, starať sa o deti a pod. PREČO
Páni, ak ste si nevšimli, tak ženy už dávno majú volebné právo, môžu šoférovať a môžu kopu ďalších vecí... Ak ich to baví, tak prečo im to odopierať, alebo zakazovať/ aj keď zákaz vzjadu všetkých vozidiel by som nechal zákazom aj pre ne.../ Nech ukazujú svoju krásu...
Dámy, ak muža baví starať sa o deti, vysávať, variť /to ma hrozne baví, ale väčšinou výsledok môjho snaženia za stáleho miešania vylievam do záchoda... /, tak ich to nechajte robiť... Veď už dávno máme RODIČOVSKÚ dovolenku, lebo aj naši zákonodarci pochopili, že bez žien je smutno... Tak nech nesedia chlapy stále len v kancelárií...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Najkrajšie" je, keď vo vzťahu je jeden "nadradený" a druhý "podradený". Nie je to tak oficiálne, ale je to evidentné zo správania... Podľa mňa je PARTNERSKÝ vzťah. Nie vzťah pracovnoprávny, štátnozamestnanecký, ekonomický... Je to ROVNÝ s ROVNÝM. Takže to vždy záleží na dohode a nie na zvyklostiach, tradíciách a podobne. Ak mám žiť s niekým pod jednou strechou, tak preto, lebo mi rozumie, chápe ma... A ja rozumiem jemu, chápem ho a chcem, aby bol šťastný/á. Nielen v principiálnych otázkach, ale v maličkostiach. Hneď sa pýtam kto je silnejší? Muži, alebo ženy? Zámerne sa to pýtam teraz:

Má byť muž pri pôrode? Zvládne to? Kto je teda silnejší?
Má muž pomôcť žene, pri výchove detí, aj keď im rastú zúbky? Kto je teda silnejší?
Má žena káľať drevo? Kto je teda silnejší?
Má žena čistiť odpad vo vani? Kto je teda silnejší?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak ako? Páni, ešte stále si myslíte, že pôrod je "malina"? Dámy, myslíte si, že čistenie odpadu je slasť, ktorú si chceme dopriať aspoň raz do mesiaca? Môžem vám zodpovedne povedať že nie... Veď spolu to ide ľahšie :D Sme partnermi vo vzťahu, tak sa bozkávajme, držme sa za ruky, prechádzajme, tancujme... Ale hlavne sa rozprávajme....

Ešte pripájam fotku mojej partnerky, s ktorou mi to ide ľahšie :)

Moja polovička, autor: Milan Hutera
Moja polovička, autor: Milan Hutera 
Daniel Lőffler

Daniel Lőffler

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

študent, večný optimista, vždy zaľúbený Zoznam autorových rubrík:  PríbehySúkromnéSvet naokoloNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu