reklama

Si to Ty, či som to ja?

Pod rúškom noci vkráda sa sem, plný je moci, dobrý i zlý sen, sen zvláštny, tichý len o noci Svätojánskej, vykráda sa von, vždy, keď máš pocit ako slon, keď si dnu a chceš ísť von, povedať nie, no mlčíš ticho.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Čakáš čo bude a v tom sa to stane,

za noci na sene a na slame,

nikto to nevieš, v sebe to nesieš sám,

zážitkov plno, ako stebiel lán

každé steblo tisíc snáď

úsmev v tvári, slzu na duši mať,

radšej chceš dávať ako brať,

rozdať chceš všetko, čo máš,

každým kúskom, kus seba dáš,

v každom zážitku, klase

každým tónom v Tvojom hlase.

Mení sa čas, meníš sa Ty

dívaš sa vzad, no si to stále Ty,

čakáš, stojíš bezradný a sám

vykročiť z lesa, no nevieš kam,

nevieš ktorým smerom, kadiaľ ísť

vieš len to, kam chceš prísť.

Držíš sa cesty, nechceš zísť,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

prejsť dolinou na vrch vyjsť

prekážku zdolať, to Ti stačí,

všetko toto o Tebe niečo značí.

Teraz však žiješ, si tu vieš,

cesta je tam, i tam, tak bež,

necháš sa viesť, zavrieš oči, vykročíš,

nevadí ak si nohy vodou namočíš,

ideš cestou i necestou, tadiaľ tam,

pozrieš sa späť, a stále si sám.

Píšem o sebe? Patetický sa vám zdám?

No je to môj údel, mám ho rád,

bez chyby nie je, mnoho má vád,

ale aj tak som hrdý naň.

Bohu ďakujem, každý deň, zaň,

že má prekážky, čo zdolať chcem,

nech sa mňa ukazujú, to je ten.

Že vrcholy a pády zažívam,

celú dušu doňho dám.

Že raz sme viacerí a raz som sám,

je to pravda, žiaden klam,

SkryťVypnúť reklamu
reklama

som naň hrdý, som to ja,

každý pozri sa sem, hľa,

dobrý či zlý „Teší ma, som to JA.“

Daniel Lőffler

Daniel Lőffler

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

študent, večný optimista, vždy zaľúbený Zoznam autorových rubrík:  PríbehySúkromnéSvet naokoloNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu