reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Daniel Lőffler

Daniel Lőffler

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

študent, večný optimista, vždy zaľúbený Zoznam autorových rubrík:  PríbehySúkromnéSvet naokoloNezaradené

reklama

Príbehy

List pre Teba2 III

Daniel Lőffler

List pre Teba2 III

Sedel som v kresle. V miestnosti svietilo len jemne svetlo. Čakal som na Teba ako každý večer, odkedy si odišla. Nebol som ani nikde vonku. Nechcel som prísť o tú chvíľu, keď započujem kľúče v zámke. Alebo jemné zaťukanie. Hodil by som sa Ti okolo hrdla a prosil na kolenách o odpustenie. Prosil, lebo Ty si to zaslúžiš. A tak ako za posledných pár mesiacov som čakal aj v tento večer. Pripravil aj ľahkú večeru. Volské oči. Jemne prepečené, ale nie tvrdé. Pár hranolčekov k tomu. Tak ako to miluješ. Aby som Ťa potešil. Červená ruža v strede stola Ťa čakala vždy so mnou. Tak trpezlivo a ticho. Až raz...

  • 21. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
Odpoveď

Daniel Lőffler

Odpoveď

Sedím pri okne. Pozerám na dohorievajúcu sviečku. Mesto svieti tak krásne. Držím plyšáka, ktorého mi dal pri prvom stretnutí. Bolo to také zvláštne. Nemyslela som si, že ma to bude niekedy mrzieť. A teraz ma to mrzí. Vždy používal také vznešené vety, že som im nerozumela. Veľakrát som si myslela, že mi to robí naschvál, aby som mu nerozumela. No on to nerobil naschvál. Išlo to z neho. Preto som ho mala rada. Lebo to bol on. Taký jednoduchý a zložitý súčasne.

  • 21. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Sem a tam.... Zo strany na stranu....

Daniel Lőffler

Sem a tam.... Zo strany na stranu....

Visí tu ako živí pomník. Ako nemá výčitka. Miestnosť je tmavá. Malým okienkom sa predralo pár slnečných lúčov. Ukazujú priamo na neho: "Hej, všimni si ho! Pozri na neho! Ber si z neho príklad." Je to tu celé zvláštne. Tiché. Vyrovnané. Kľudné. Iba sa v strede pohupuje on. Všetko je čisté a upratané. Len spadnutá stolička pod jeho nohami naznačuje, čo sa stalo. Uprostred obesené, bezduché telo a predsa je tu citíť dobro, kľud, pohodu. Stále sa pohupuje. Sem a tam... Zo strany na stranu...

  • 29. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Správa (záver)

Daniel Lőffler

Správa (záver)

Pohľadom ukázala na blatové stopy tesne za dverami. Muž odrazu dostal silnú ranu do hlavy. Spadol na dlážku s hlbokým a tupým buchnutím. Leží tu rozvalený na dlážke. Ako mŕtvy. Tvárou na mramorovej dlážke. Bez pohybu.„Je mŕtvy,“ ozval sa tajomný hlas zozadu.

  • 24. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 726x
  • 0
Správa (pokračovanie)

Daniel Lőffler

Správa (pokračovanie)

„Neostáva mi nič iné. Musím ho nájsť. Inak to nikdy neskončí. Niekto to už raz musí zastaviť. On mi snáď pomôže.“

  • 22. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 704x
  • 0
reklama
Správa

Daniel Lőffler

Správa

„Opäť Ty?“ spýtala sa postava vo dverách.

  • 20. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 824x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu