reklama

Uvidel som anjela

Uvidel som anjela. V parku na lavičke sedel. Zhrbený, tvár v dlaniach ukrytú mal. Šaty ošumelé, topánky obdraté. Sedel tam sám, tak som si prisadol. Zodvihol tvár, pozrel na mňa. Dievčenskú tvár a hnedé oči. Vlasy jemne rozstrapatené pery blízko seba, jemne usmiate. Na chrbte mal iba dve podlhovasté purpurové škvrny namiesto krídel. Sedeli sme vedľa seba, hľadeli si do očí. Mal v očiach veľa otázok. Vyzeral nádherne, no v duši mal hroznú bolesť. Tvár hovorila viac, ako pery. Jazyk sa mu zrazu rozviazal. Začal hovoriť nádherným hlasom: „Vidíš a počuješ ma len Ty.“

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Rozhliadol som sa okolo nás. Prechádzali vôkol nás síceľudia, ale pozerali akoby som na tej lavičke sedel iba sám. „Naozaj ma vidíšiba Ty. Ale neboj, nie som ten, koho by si čakal. Ten Tvoj je tam hore a dávana Teba pozor. Občas si dá pauzu, no stále Ťa má na dohľad.“ Vyrazil mi týmdych. Hrdlo sa mi zovrelo počtom otázok, ktoré som mu chcel povedať, no len somsa snažil lapať po dychu. Darilo sa mi to iba veľmi ťažko. On pokračoval: „Jasom prišiel pozrieť, ako sa tu máte. Ako si žijete. Chodíte naokolo. Náhlitesa. Zarábate peniaze, aby ste mali všetko, čo chcú vaše oči. Ale keď sa ohlásivaše srdce, tak dávate oči bokom. Ľúbite tak, ako by to malo byť posledný deň.Ako by to bolo naposledy. Ale po chvíli oči otvoríte a zasa chcete veľa.Chcete viac. A preto zraňujete. nechápem to.“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Vieš, to je tak. Na to, že sme „Pánmi tvorstva“ stálenedokážeme robiť niektoré veci. V každom z nás sa stretáva anjel a diabol.Anjel chce mať a diabol chce vlastniť. Diabol chce brať ale anjel chcedávať. Každý sme iný. Ľúbime sa, aby sme pochopili nenávisť. Nenávidíme, abysme mohli milovať. Ale prečo Ťa vidím iba sám?“ Anjel sklonil hlavu,porozhliadol sa okolo. Opäť sa pozrel na mňa. „Vidíš ma iba Ty, lebo už len Tymiluješ srdiečkom. Nemiluješ peniazmi. Nemiluješ rozumom, ale miluješsrdiečkom. Si posledný. Ale zraňuješ ako všetci ostatní. Preto som Ti prišielpovedať, aby si prestal zraňovať. Len ľúb. Krídla mi odpadli lebo si zranil. Akchceš, aby mi opäť narástli, tak už nikdy neraň. Veď keď ľúbiš, ľúbišsrdiečkom.“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Chytil ma za ruku a ja som pocítil niečo zvláštne. Niečo,čo som už dávno necítil. Srdce mi poskočilo radosťou, no zároveň mal somzvláštny pocit samoty. Vtedy som si uvedomil, že som ublížil. Vtedy sompochopil, ako to je, keď srdce v radosti je zlomené. Spomenul som si na Teba.Na to, ako som Ti ublížil. Že slová boli rýchlejšie, ako srdce. Že somprestával ľúbiť. Zabudol som na to, aké krásne je milovať deň, v ktorom Ťastretnem. Ako zatváraš oči, keď pusu Ti dávam. Ako sa usmievaš, keď vidíš, akosa mi páčiš. Keď Ťa jemne pobozkám na rameno, ktoré máš tak jemne a zvodneodhalené. A anjel sa mi zrazu stratil. Nerozumel som tomu. Namiesto nehosi sa mi objavila Ty. Usmievala si sa na mňa. Ja som si v tej chvílispomenul na to, čo som sľúbil svojmu druhému anjelovi. Pozrel som do Tvojichočí a všetko som pochopil. Tým anjelom si TY. Si Tá, ktorá mi dáva siluľúbiť. Si môj anjel, ktorý ma stráži. Buď prosím mojou nádejou.

Daniel Lőffler

Daniel Lőffler

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

študent, večný optimista, vždy zaľúbený Zoznam autorových rubrík:  PríbehySúkromnéSvet naokoloNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu